“Fiqa's Life Diary”
Navigation : Home | Facebook | Instagram | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older
❝ Fiqa's Life Diary ❞



Monday, April 13 | 20:09 | 0 Lovers

Bismillahirrahmanirrahim :)
Lama suda ndak update blog . Rindu sangat T^T .
Recall balik 1 tahun ni , cincai la 1 tahun kan kalau last update bulan 8 tahun lepas . hee

Makin banyak esaimen
Makin banyak experience
Mampu dah beza mana kawan mana ndak -,-
Makin makin makin ahh banyak laa makin bah .

Ndak baa . Mungkin makin matang kot , kononnya lahaii . sebabnya , dalam mau dekat setahun ni banyak suda benda2 yang berlaku di sekeliling aku . Dan semua tu yang mematangkan aku . Kalau dulu aku maybe akan cepat melatah pasal semua tu . Tapi sejak dua menjak ni aku banyak diamkan saja . If aku nda mampu menahan , aku cerita sama mama and that's it . Yalah kan , cerita sama mama stop sampai sana saja :) . btw , dalam setahun ni juga la aku tau mana yang ikhlas dengan aku mana yang ndak . Indeed ikhlas tu umpama semut hitam di sebalik batu hitam di malam hari , ndak nampak pun kan ? hee


So , countdown ramadhan . Ya Allah , ni la masalah dia ni . apa hajat aku bulan ramadhan tahun lepas belum tercapai lagi . wuu sedih . So , ramadhan ni , same to-do-list but different year lah kan :) In Shaa Allah .














0 Comments posted :

Post a Comment